07 April, 2009

for the first time

Pai...cam asta ar fi inceputul...primul meu post din blog:D

Acum sa expunem scopul, cauza si durata
:))
De curand am descoperit ca imi place foarte mult sa fac poze, insa m-am cam saturat de tot ce inseamna site-urile gen haicinci and stuff...tocmai de asta as vrea in principiu sa dedic acest blog pozelor facute de mine in diferite situatii.
Am dat acces liber la comentarii si ast
ept orice fel de observatii.

Pe parcurs o sa mai adaptam pentru ca viata mi-a dovedit mereu ca exista schimbari bruste de directii pe drum si...mai vedem ce o s
a fie.

now SMILE...and say cheese:D


1 comment:

  1. Hehe si tu brutus?;)) La cat mai multe "pozilici"!
    Aia cu tineretului (parca) imi place. Am si io cateva asemanatoare.
    Si cred ca asa fac, tai haishasele si le pun aici.
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete

just be nice