18 June, 2009

relax...take it easy!


De curand am primit pe mail o prezentare foarte interesanta cu principiul 90/10. Cand am vazut titlul am crezut ca este din nou o tampenie si ca o sa am nustiucati ani de ghinion de acum inainte pt ca nu aveam de gand sa o dau mai departe. Dar nu...acolo scria un lucru foarte adevarat! Viata este formata 10% din ceea ce ti se intampla, lucruri care nu pot fi controlate, si 90% de modul in care reactionezi la acestea. Poti sa infrunti, sa te ascunzi, sa lupti, sa eviti, sa dai vina pe altii, in fond si la urma urmei totul se reduce la alegeri. Apoi m-am gandit...ce ne face pe noi la luam alegeri in viata? Daca ni se dau mai multe posibilitati, ce ne determina sa alegem doar una? Pai... in primul rand fiecare are instinctul sa aleaga lucrul care ii aduce LUI beneficii. Apoi, intra in joc conceptiile si principiile cu care am fost crescuti sau pe care ni le-am creat prin experiente anterioare. Pe locul trei ar fi subconstientul, despre care am invatat ca este mai puternic de 9 ori decat constientul nostru si pe care il mostenim incepand de la primii oameni aparuti pe planeta. Si da...parerea mea conteaza!:))

Se spune ca viata e ca o roata, ca poti fi si sus si jos, insa eu nu sunt de acord! Daca ar fi asa totul ar trebui sa se invarta...sa se repete...ar insemna sa trecem mereu prin aceleasi situatii in viata. Eu cred ca viata ar trebui comparata cu o curba sinusoidala.
Pentru cei care nu stiu:

Sunt situatii in care urcam si situatii in care coboram, insa mereu e ceva nou si trebuie sa ne adaptam...sa reactionam! In ultima perioada eu am hotarat sa ma bucur de viata, sa ma bucur de prieteni si sa reactionez in cel mai rational mod la orice lucru care mi se intampla. Cand sunt jos, sau cel putin am impresia, stiu ca urmeaza sa urc asa ca incerc sa imi pastrez calmul si sa observ lucrurile care sunt frumoase in viata si pe care uneori tindem sa le dam la o parte si sa ne concentram pe ce e rau... viata e frumoasa si merita traita la maxim, cu bune si rele! Nu uitati ca nu avem decat o sansa si ca timpul nu merge decat inainte. Haideti sa dam la o parte norii de ura si ganduri rele la o parte si sa aducem soarele. Nu uitati ca umbra nu exista fara lumina, si este doar alegerea noastra daca vrem sa ramanem in umbra sau sa iesim la lumina.
Am citit intr-o carte recent ca niciodata nu putem pretinde ca iubim cu adevarat o persoana din jurul nostru daca nu iubim florile, animalele, lucrurile si restul persoanelor din jur.

Eu am un principiu, tot ce oferi in viata se intoarce inapoi la tine in acelasi mod.
Insa...e dreptul vostru sa intelegeti ce vreti:)

Things I love in this life:

My family


My job



Hanging out with my friends

Discovering new beatiful things



Flowers:)
My tattoo :D

3 comments:

  1. purrfect8-> ......in viata .....lucrurile evolueaza in functie de felul in care le abordezi.... este adevarat....


    sweet kitteh ;;) fain post...ma lasasi :O .....se vede ca ai idei .....se vede ce stii sa faci>:D<:*:*:* tot asa! ca viata e prea frumoasa ca sa o petrecem inventariindu-ne tacamurile descompletate, luate din greseala :))

    ReplyDelete
  2. Mahatma Gandhi a spus foarte inspirat, la un moment dat: "Be the Change You Want to See in the World
    ". Iar eu sunt convinsa ca atat tu, cat si eu, asta facem...si ne luptam din raspunteri sa traim asa cum ne dicteaza sufletul, constiinta si mintea. Diferenta dintre abordarea asta si cea in care te lasi purtat de "val" in aceasta lume este frapant de evidenta.....dar doar pentru cei care stiu sa se priveasca pe sine cu obiectivitate.
    Eu ma bucur ca am trecut peste perioada gri care se asternuse intre noi, si abia astept sa vad ce ne mai rezerva viitorul!
    luv u:*

    ReplyDelete

just be nice