29 July, 2009

am invatat....

  • am invatat ca inca nu am invatat in cine sa am incredere si in cine nu;
  • am invatat ca lumea devine din ce in ce mai egoista;
  • am invatat ca, pe langa criza financiara ia amploare o criza de sentimente si ganduri frumoase, iar prostia si nesimtirea sunt in apogeu;
  • am invatat ca viata e mereu nedreapta, dar ca nu trebuie sa renunti niciodata;
  • am invatat ca niciodata nu trebuie sa te opresti din invatat;
  • am invatat ca e frumos sa ai pe cineva alaturi, dar ca te doare cand pleaca;
  • am invatat ca durerea e buna, e un semn ca inca ai un caracter uman;
  • am invatat ca intr-o lume in care fiecare e liber sa se exprime, inca mai exista persoane care nu au curajul sa spuna cu voce tare ce simt...ce gandesc....
  • am invatat ca cei lasi nu vor sa mai invete;
  • am invatat ca un zambet sincer poate sa insenineze o zi;
  • si nu in ultimul rand....am invatat ca inca mai am multe de invatat....:-<

No comments:

Post a Comment

just be nice