30 June, 2009

cine stie cunoaste;)


In ultima perioada curba sinusoidala a vietii mele a dat-o putin in zig-zag:))... s-au intamplat lucruri frumoase dar si lucruri care au incercat sa ma traga in jos....probabil ca toti avem la un moment-dat experiente de genul.

Mi-am gasit o casuta frumoasa si primitoare, unde merg cu drag de la munca si stiu ca mi-e drag cu cine stau, unde reusesc sa ma detasez total de toate greutatile unei zile si unde sunt bineveniti toti prietenii mei:)
Insa, am fost acuzata ca am furat niste bani care nu stiam nici macar ca exista... Eh, dupa cum se zice :"hotul are un pacat si pagubitul zece", dar noi sa fim sanatosi, apare el si adevarul...
Urcand, mi-am recuperat o parte din prietenii care mi-au fost mereu dragi si pe care aproape ii pierdusem datorita invidiei din jur...promit sa tin bine de ei de data asta:)
Din nou jos, am avut niste probleme de sanatate pe care nu le doresc nimanui, dar care s-au mai ameliorat...sper.

Si iar sus, sunt mandra ca totusi am reusit sa imi pastrez o atitudine pozitiva mereu, ca am trecut cu bine peste momentele grele si asta datorita persoanelor minunate pe care am reusit sa le adun in jurul meu. Le multumesc ca au fost langa mine si sper sa pot sa fiu si eu la fel de prezenta in orice moment! :):*

1 comment:

  1. >:D< ma bucur ca esti alaturi de noi sweet kitteh:*:*:* >:D< si tot inainte....ete na` hai sa curbam curba in sus :D ...sper ca si noi sa putem fi alaturi >:D< miau ;;) te astept cuminte (si cu net!) acasa:*:*:*

    ReplyDelete

just be nice