29 May, 2009

dezvoltarea carierei


Astazi am patit o chestie foarte ciudata la facultate... Am avut o materie modulul asta care se numeste Managementul si dezvoltarea carierei. Dat fiind faptul ca am inceput sa imi dezvolt cariera de acum trei ani, nu am avut timp sa merg la facultate si mai ales la acest curs.

Astazi am avut examen...cum s-ar zice...adica de pregatit un eseu cu un fel de autobiografie legata de dezvoltarea-mi personala si profesionala, pe care cu tot somnul de dupa meciul de aseara am stat sa il pregatesc pana pe la 3 dimineata. Insa stupoare...mie nu imi va fi incheiata situatia pana in toamna pentru ca nu am avut prezente la curs, spre deosebire de colegii mei care au fost constiinciosi si au venit la curs sa INVETE sa isi dezvolte cariera. In fond si la urma urmei de-aia facem frate facultate, sa invatam teorie, ca practica ai timp pana la pensie, nu?:)):))

PS: Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu colegii. Sistemul e cu probleme:))
Oricum, noi sa fim sanatosi si sper ca la colegi sa le foloseasca acest curs in viata, ca deh...ce importanta au situatiile reale in care dai cu capul de toti peretii la serviciu? Cartea conteaza frate!

2 comments:

  1. Imi pare rau sa te dezamagesc, insa practica fara teorie nu se prea poate si nici invers. Din ce vad eu aici tu vrei sa treci prin facultate ca rata prin apa (cum se zice in popor), insa acest lucru cu siguranta nu este posibil si din punctul meu de vedere foarte bine. Daca toata lumea ar trece la toate materiile cu foarte multa usurinta, atunci cred ca si cei mai putin inteligenti ar face o facultate. Este problema ta daca in timp ce faci facultate si muncesti. Sunt altii la fel ca tine care reusesc sa le faca pe amandoua. Cred ca tu ti-ai focalizat atentia asupra "carierei" si nu te mai intereseaza scoala si din cauza aceasta esti stresata si incerci sa dai vina pe sistem.

    P.S. Nu se scrie si nici nu se pronunta servici, ci serviciu. Probabil daca mergeai la facultate, ai fi aflat acest lucru.

    ReplyDelete
  2. Draga Anonim,

    Fie esti coleg cu mine la facultate si te-ai atacat, fie ai terminat de mult si ai uitat cum e.

    Nu vreau sa trec prin facultate degeaba, dar daca imi doream sa invat sa imi dezvolt cariera nu mai veneam la facultate de Calculatoare, ci faceam un curs special care cu siguranta e MULT mai util. Si crede-ma ca reusesc sa fac si facultate si sa ma tin si de munca.

    Nu cred ca la facultate inveti cum se scrie SERVICIU. Si chiar daca academic nu este recnoscut servici, prin "popor", ca am vazut ca te pricepi, este destul de intalnit(asta e, suntem toti prosti:))).

    Oricum, iti apreciez parerea, chiar daca ai exprimat-o intr-un stil foarte acid si nu era cazul, dar si eu raman cu a mea in continuare.

    Cristina

    ReplyDelete

just be nice